We wensen iedereen een fijne jaarwisseling en dat 2018 maar een gezond, gelukkig en gezellig jaar mag worden!

En dan was er nog dit..

Ivo voelde zich van de week niet goed. Helaas is dat nog niet opgelost en wachten we nu op uitslagen van onderzoeken. Het lijkt erop dat hij misschien een virusinfectie heeft opgelopen.. Laten we het hopen in plaats van dat de ziekte flink aan de slag is gegaan! Hopelijk voelt hij zich vanzelf langzaamaan weer wat beter of is het te behandelen met medicijnen. Woensdag weten we meer, dus tot die tijd is het binnen blijven en rusten!

Anderhalve week geleden stond een artikel in het Dagblad van het Noorden waar uitgebreid werd ingegaan op de kansen voor CAR T-cel therapie in de behandeling van kanker en de eerste veelbelovende resultaten vanuit het UMCG. Naar aanleiding van dat artikel, kreeg ons verhaal dit weekend ook aandacht in dezelfde krant. In de vorm van een advertentie. Veel dank aan de heer Fransen en collega’s van de krant die dit mogelijk gemaakt hebben!

DVHN 21 december 2017

Dinsdag komen we snel met een update van waar we staan, want we zijn er nog niet helemaal! Nog steeds zijn donaties zeer welkom en wordt het verspreiden van ons verhaal zeer gewaardeerd. DANK!