En maar weer door…

Regelmatig krijgen we nog een mailtje met de vraag: “Hoe is het nu met Ivo?” Bijzonder! Daarom even een korte update.

Helaas is het gevecht tegen de ziekte nog bezig. Nu met een medicijn dat Blinatumomab heet, in combinatie met een donor lymfocyten infusie (DLI). Wederom een experimentele behandeling waarbij Ivo voor langere tijd continu een medicijn toegediend krijgt via een infuuspomp die hij bij zich draagt. Gelukkig kan dit vanuit uit huis waarbij hij elke drie dagen in het AMC ‘bijgevuld’ moet worden.

Zijn lichaam moet duidelijk wennen aan het medicijn, Ivo is moe. Maar hij voelt zich gelukkig elke dag een beetje beter. We gaan uit van een stijgende lijn! Maar het belangrijkste: hopelijk zien we binnenkort resultaat! Dat is nog even afwachten.

Veel liefs,

Anne-Marij, Ivo en Gijs

Een jaar later

Van Blinatumomab naar Polatuzumab…

1. Gerard Hofmeijer

Hallo Anne-Marij,
    Ik moest vandaag aan jullie denken.
    Hoe is het nu met Ivo?

• stichtingson

Hallo Gerard,
      Met het schrijven van een nieuwe update zag ik dit berichtje nu pas! Dus excuses voor de late reactie 🙂 Onze update staat inmiddels op de site.
      Groetjes, Anne-Marij