Update: €360.000! De beste wensen en help ons bij de ‘laatste’ loodjes

Aan iedereen de beste wensen voor 2018! We kunnen het niet vaak genoeg toewensen: dat 2018 maar een gezond, gelukkig en gezellig jaar mag worden!

Wat waren we allemaal nieuwsgierig naar de stand van zaken! Helaas hadden we door het weekend en oud en nieuw geen reëel inzicht in de bankrekening, dus we moesten nog even wachten. Net de balans opgemaakt en de teller staat op €360.000! Wat een bedrag! Dit weekend gaven Dagblad van het Noorden en ook Shell nog een boost. Dank aan de vereniging van oud medewerkers van Shell  (VOEKS) voor het plaatsen van de oproep op haar website!

We zijn al echt een heel eind gekomen in zo’n korte tijd. Maar we zijn er nog niet! Dus mocht je nog een collega/vriend(in)/familielid hebben met wie je ons verhaal kunt delen, dan zijn we je erg dankbaar!

Een fijne jaarwisseling! En… we zijn er nog niet…!

Update: €375000! En de koffers zijn gepakt!

1. Neumann helmut

Heel erg voor u gezin , we hopen u man en vader van Gijs in Amerika geholpen kan worden , ook wij willen doneren
    Mvg Fam. Neumann

2. Martijn en Wietske, ouders van Ilse

We lazen jullie verhaal in de nieuwsbrief van het kdv en leven met jullie mee. Een goede reis naar Seattle en heel veel succes en kracht met de behandeling.
    Hartelijke groet van Martijn en Wietske, en een kusje van Ilse voor Gijs

3. Elian en Peter-Paul

Lieve Ivo, Anne-Marij en Gijs,
    Met veel respect en bewondering hebben we jullie gevolgd in de afgelopen enorm moeilijke periode. Jullie wederzijdse liefde, vechtlust en doorzettingsvermogen hebben het bijna onmogelijke nu mogelijk gemaakt ! Morgen vertrekken jullie naar Seattle !!!!
    Wij wensen jullie heel veel succes, sterkte en een positief resultaat van de behandeling. Vanuit Nederland leven we met jullie mee en zal heel veel positieve energie naar jullie worden gezonden.
    Liefs Elian en Peter-Paul