Update: ruim €300.000! Dank voor de aandacht tot nu toe!

Gisterochtend berichtte ik nog dat we €238.000 hadden verzameld. Nu is dat bedrag omhooggeschoten naar ruim €300.000!

Dit is mede dankzij de aandacht die we ook gisteren weer in de media kregen. Het AD plaatste spontaan een update naar aanleiding van een blog op onze website. En dankzij mijn tantes Marianne en Elly, stond ons verhaal ook in de Gelderlander!

We zijn er bijna! Inmiddels zijn wij druk bezig met de voorbereidingen voor Seattle. De tickets zijn geboekt, op 5 januari vliegen we! We kunnen terecht in een appartement vlakbij het ziekenhuis en ons eigen huis hebben we voor de komende maanden verhuurd. Dat scheelt ook weer in de kosten.

Veel dank weer voor alle giften, steunbetuigingen en goede ideeën!

Update na de feestdagen: €238.000!

Een fijne jaarwisseling! En… we zijn er nog niet…!

1. Martijn Kersten

Wat een fantastische ontwikkeling!

2. Via een collega kpn van Ivo, kwam ze bij de kapper en liet mij jullie verhaal zien! Ik kon niet niets doen en ben gelijk aan slag gegaan! Want een ieder zou alles doen voor zijn of haar geliefde wat betreft het leven! Wij Sjenkels kappers in Voorburg doneren al onze fooi geld van het hele jaar aan jullie! En hebben een speciale pot gemaakt GEEF OM IVO & GEEF AAN IVO STEUN HUN samen met ons! Om zo snel mogelijk die €50.000 nog te halen en we vragen iedere klant om te doneren!! We leven echt met jullie mee! Vol geloof gaan jullie 5 januari! En het zal lukken met alle hulp !!!! We gaan er voor Sjenkels Voorburg!

3. Lisette Landsheer

Ik heb gedoneerd. Ik wens jullie al het geluk in de wereld en hoop dat 2018 al het goeds mag brengen. Heel veel succes in Seattle.

4. Karina Hellinga

Wat fijn dat het gelukt is om het geld bij elkaar te krijgen. Ik wens jullie het allerbeste in Seattle! 🍀❤️ Uit Leeuwarden

5. Malinda janssen

Wat fantastisch dat er al zoveel geld is voor Ivo. Ik wens jullie heel veel kracht en energie toe om dit heftige gebeuren aan te gaan.
    Heel heel heel veel sterkte!
    Lieve groet Malinda
    (Collega van Stef)

6. Ciska

Ook ik heb een steentje bijgedragen om jullie hopelijk te kunnen helpen. Het is verbazingwekkend dat het over dit soort bedragen kan gaan als het een mensen leven betreft.
    Ik wil jullie heel veel succes en kracht toewensen en hoop van harte dat jullie in 2018 en ver daarna, gezamenlijk van de kerst en nog heel veel andere mooie momenten mogen genieten. Hartelijke groet,.

7. Lieve familie, de wereld is best oké voorzover het het hart betreft van een grote groep mensen. Gelukkig! Ik hoop echt dat deze reis naar herstel jullie brengt waar je zo op hoopt. Alle geluk van de wereld! Ik draag hier graag aan bij.